Fizinio krūvio įtaka širdies darbui
Aktyvus judėjimas teigiamai veikia žmogaus organizmą, gerina jo organų darbą – stiprėja širdies raumuo, gerėja kraujotaka, didėja plaučių tūris, įkvėpiama daugiau oro, didėja kaulų tankis.
Todėl trys mokiniai panoro išsiaiškinti, kuris jų geriausiai treniruotas. Jie nusprendė tai padaryti išmatuodami savo pulsą. Pirmiausia jie patikrino pulsą sėdėdami. Tada 3 min kiekvienas atliko skirtingus pratimus: Justas suko lanką, Marius darė pritūpimus, Saulius – atsispaudimus. Baigę vėl išmatavo pulsą ir po 6 min dar kartą. Gautus duomenis pavaizdavo grafiku.
4 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(4G) Geba formuluoti paprastus argumentuotus atsakymus, kritiškai analizuoti paaiškinimus, modelius, duomenų interpretacijas ir siūlomų eksperimentų planus kai kuriuose asmeniniuose, regioniniuose ir pasauliniuose kontekstuose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
5 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(5G) Demonstruoja išplėtotą gamtamokslinį mąstymą ir argumentavimą, grindžiamą modeliais ir abstrakčiomis idėjomis. Remiasi savo gamtamoksliniu suvokimu nepažįstamose ir sudėtingose situacijose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
5 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(5G) Geba plėtoti argumentus kritiškai vertindami paaiškinimus, modelius, duomenų interpretacijas ir pateiktus eksperimentus kai kuriuose asmeniniuose, regioniniuose ir pasauliniuose kontekstuose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/